Administrasjonen i Selgerforbundet

Selgerforbundet har hovedkontor i Oslo med 16 lokalforeninger spredd rundt i Norge. Fra Kristiansand i sør til Tromsø i nord. Landsmøtet holdes hvert år og er forbundets øverste myndighet.

Et gjennomgående trekk for alles arbeid her er medlemskontakten. Det legges bevisst opp til gode og individuelle forbindelser slik at servicen fra sekretariatet skal oppleves som vennlig, uformell, effektiv og personlig.

Einar Magnussen
er organisasjonssekretær. Han arbeider med tariffavtaler, opplæring, tillitsmannsapparatet, kurs-/seminaraktiviteter for medlemmer og andre løpende saker. Han redigerer også medlemmenes bidrag til medlemsbladet Sesam.

einar.magnussen@selgerforbundet.no

Sven W. Kristiansen
er ingeniør med bred IKT- bakgrunn. Han er ansatt som prosjektleder med hovedfokus på omlegging til webbaserte løsninger på medlemssiden. Han er også ansvarlig for forbundets intranett/medlemsnett og teknisk sammenkobling mot våre underleverandører bookingsystemer).

sven.kristiansen@selgerforbundet.no

Monica Utkilen
jobber som rådgiver for å skaffe nye medlemmer til Selgerforbundet. Hun retter seg mot nye målgrupper og besøker nye bedrifter som har salg og markedspersonell. Monica hjelper også våre aktive lokalforeninger med presentasjon av Selgerforbundet mot nye medlemsgrupper. Monica deltar og med medlemshåndtering internt i administrasjonen.
E-Post: monica.utkilen@selgerforbundet.no

Randi Syversen er blitt pensjonist, men jobber fortsatt i Selgerforbundet to dager i uken. Hun er ansvarlig for trekklistene til våre bedrifter. Hun jobber også med litt kontering av bilag samt mindre kontorrutiner. Randi er den med lengst tjenestetid i forbundet.

randi.syversen@selgerforbundet.no

Alle i Selgerforbundet håndterer medlemskontakt og gir råd i forbindelse med bruk av juridisk bistand som utføres av våre advokater som er tilknyttet forbundet. Våre advokater tilbyr generell forretningsjuridisk bistand til små og mellomstore virksomheter. De har erfaring innenfor de fleste bransjer, og arbeider spesielt med agenturrett, arbeidsrett, kontraktsrett, fast eiendoms rettsforhold, transportrett, arv/skifte og immaterialrett. En målsetting er å være en juridisk samarbeidspartner for kundene. Ved å kjenne bransjene og ved å kvalitetssikre avtaler som inngås, forhindres fremtidige konflikter og tvister. Er tvisten allerede oppstått, bistår advokatene ved forhandlinger og eventuelle rettssaker.

Vidar Raugland arbeider hovedsakelig innenfor områdene arbeidsrett, agenturrett, kontrakt- /avtalerett, fast eiendoms rettsforhold og skole- /barnehagerett. Han driver også generell juridisk bedriftsrådgivning og benyttes som voldgiftsdommer.Vidar Raugland er leder av advokatforeningens Internasjonale Rettshjelpsutvalg og har ellers styreverv i forretningsvirksomheter.

Hilde Selle er advokatfullmektig og jobber hovedsakelig innenfor områdene arbeidsrett, agenturrett, fast eiendom og kontraktsrett.

Marius Gjetnes arbeider hovedsakelig innenfor områdene arbeidsrett, kontrakt-/avtalerett, fast eiendom og agenturrett. Han har videre særskilt spesialisering innenfor prosedyrefaget og har god erfaring med prosedyre for de alminnelige domstoler.

Benedicte Belle er kontorsjef og holder oversikten over advokatenes gjøremål. Hun sørger for at den daglige driften blir så smidig og effektiv som mulig. Benedicte Belle er firmaets kontaktpunkt utad.

Andreas Brønner
har allsidig erfaring fra ulike rettsområder og bransjer. Han arbeider særlig med kontraktsrett og generell arbeidsrett, herunder også med agenturrett. Andreas Brønner har faste undervisningsoppdrag i juridiske fag for blant annet eiendomsmeglestudenter, advokatsekretærer mv.

Ellen A. Gooderham er advokatfullmektig og jobber hovedsakelig med arbeidsrett, agenturrett, familierett og alminnelig forvaltningsrett. Ellen har arbeidserfaring fra offentlig forvaltning.