IPM Teknikk

Kontakt Negotia

BLI MEDLEM

Selgerforbundets målsetting
Selgerforbundets målsetting er å hjelpe alt salg og markedsførings personell, som har prestasjons-/provisjons-basert lønn som en del av sin totallønn, og/eller fastlønn.
Utgangspunktet for vår hjelp er i hovedsak knyttet til arbeidsrelaterte forhold som ansettelseskontrakt, oppsigelse, virksomhetsoverdragelse, annen konflikt eller forhold som oppstår ved et ansettelsesforhold.

Vår målgruppe - hvem er medlemmene?
Alt personell som jobber i salg(B2B, B2C) og markedsrelaterte stillinger, uavhengig av bransje, kan bli medlem av Selgerforbundet. Salgstrainees, salgskonsulenter, account managers, key account managers, channel managers, markedssjefer, produktsjefer, løsningsselgere, konseptselgere, telefonselgere, salgsfremmere, relasjonsselgere, salgssjefer, salgsdirektører og bedriftseiere er medlemmer hos oss.

Mange konsulenter og rådgivere som egentlig også driver med salg (produkt-/timesalg) er også medlemmer hos oss. I tillegg franchisedeltagere og agenter som primært driver med salgsrelatert virksomhet. SMB bedrifter og enkeltmannsforetak/ aksjeselskap/NUF hvor fokus er salg/markedsføring kan også bli medlemmer.

Selgerforbundet er også en positiv bidragsyter for arbeidsgivere og kan bistå med kompetanse på ansettelsesavtaler, personalreglement, medarbeidersamtaler, provisjonsavlønning for salg samt bidra til grunnlag for at arbeidstaker/arbeidsgiver sammen skaper et arbeidsmiljø som en bra for bedriften og de ansatte.

Se også:

Kompetansen hos Selgerforbundet

27/10 10:50 Akam.no - Forsiden
Bruk skyen til å sikre bildene dine

27/10 10:42 Seilas.no - Nyheter
Bestem innredningen selv

27/10 10:39 Opdalingen - Lokale Nyheter
Lar seg ikke skremme

27/10 10:31 NRK - Forsiden
Sex, løgn og telefonavlytting

27/10 09:35 Oppland Arbeiderblad - Nyheter
«Hvordan vi behandler de svakeste sier noe om vår sivilisasjons humanistiske kvaliteter»