TRANSP Skriv ut siden
4/12/2009
4/12/2009

I stedet for å bruke mye penger på annonser og markedsføring, ønsker vi i Selgerforbundet å belønne våre eksisterende medlemmer godt for rekruttering av nye medlemmer. Vervekonkurransen 2010 er allerede i gang og de nye premiene finner du nedenfor. Vi tror at våre medlemmer er de beste ververne og synes det er rimelig at det betales godt for dette. Du vil derfor også i hele 2010 få 500 kroner for hvert nye medlem som verves og får dessuten delta i trekning av våre flotte premier. Konkurransen avsluttes når nyttårsrakettene skytes opp 31.12.2010.

Trekning av premiene vil skje så snart nyvervede medlemmer har betalt inn sin årskontingent og gavekortene blir da sendt ut. Du har sikkert mange venner som jobber med salg eller markedsføring og som ønsker å bli medlem hos Selgerforbundet, så bare sett i gang med verving.

Ha den regelen i bakhodet at ett års kontingent må være innbetalt innen vervepremiene utbetales og innen trekningen av hovedpremiene kan foretas. Du må selvfølgelig også ha medlemskapet ditt i orden for å være med i konkurransen. Tidligere medlemmer som «gjenverves» danner grunnlag for vervepremie først etter at de har vært utmeldt i minst et år.

Klikk her for innmeldingsskjema.

I år får du som eksisterende medlem 500 kroner for hvert nye medlem du verver. I tillegg er du med i trekningen om flotte premier. Se bare her:

1.premie:
Alle som verver 10 nye medlemmer deltar i trekningen om en 8 dagers tur til Dubai med besøk til mange severdigheter og middag på Burj al Arab også kjent som ”Seilet”. Komplett opplegg med guide og avreise fra Gardermoen. Pris kr. 20.000.-

2.premie:

Alle som verver 8 nye medlemmer deltar i trekningen om å være jagerpilot for en dag (vi fleiper ikke - i et ekte jagerfly!) eller gavekort/reise til samme pris. Pris kr. 15.000.-.

3. premie:
Alle som verver 5 nye medlemmer deltar i trekningen om å kjøre Ferrari, Aston Martin, Porsche eller Lamborghini. Pris kr 10.000.-

4. premie:
Alle som verver 4 nye medlemmer deltar i trekningen om en 40” LED TV av god kvalitet. Pris kr. 12.000.-

5. premie:
Alle som verver 3 nye medlemmer deltar i trekningen om en reise til kr 5.000.-